tanjaenrobert.reismee.nl

San Francisco (4)

Ook vandaag moeten jullie het met mij doen. Robert ligt nog steeds met koorts op bed. Vanmorgen zijn we naar de dokter geweest ,die komt hier jammer genoeg niet aan je bed. Robert heeft antibiotica en Ibrufen 600 mg gehad en voelt zich al iets beter.We hebben een goede reisverzekering met werelddekking. We moesten meteen $280 afrekenen. Kunnen we gelukkig allemaal terug krijgen. Geen wijntjes voor Robert, natuurlijk wel voor mij.Robert heeft gewoon een verkoudheid met koorts. Is heel vervelend, maar niet ernstig.Hij heeft nog een dagom te herstellen. Zaterdag moeten we natuurlijk welterug vliegen.

Robert is na het doktersbezoek meteen weer in bed gedoken. Ik ben naar Bloomingdales gedaan en heb mezelf eens verwent met een blauwe oogschaduw van Mac. Ja,ja je moet wat.

Het is mooi weer en heb geen zin om de hele dag binnen te zitten. Ben vanmiddag door China-town gelopen en zit nu in het cafe te internetten.

Moet ook nog even kijken voor hoeveel euro's we goederen van buiten de EU mogen invoeren, aangezien we 4 winterjassen willen meenemen.

Morgen lezen jullie weer hoe het met ons gaat. Bedankt voor alle goede beterschapwensen en andere tips. Ik zal ze allemaal doorgeven en waarschijnlijk knapt Robert er meteen van op.

Tanja

Stephan

Hé lui, jullie even de laatste dagen niet gevolgd en wat lees ik nu allemaal? Jullie in een rollercoaster? Het moet niet gekker worden... Terug naar jullie jeugd zeker; dan gaan jullie volgend jaar naar Lloret de Mar om 2 weken te feesten of niet?
Broer veel beterschap en samen nog genieten van de laatste dagen in USA!

Herman

Tanneke, je mag voor € 430,- (plusminus $ 580) pp meenemen vanuit de VS... maar dat zal je zelf al wel uitgevonden hebben... goede terugreis, moeten wij voor Robert nog een ambulance naar Schiphol sturen ?