tanjaenrobert.reismee.nl

San Francisco (3)

Hoi, vandaag zullen jullie 't met mij moeten doen. Robert ligt ziek op bed. Hij klaagde vanmorgen over hoofdpijn. Heeft een paracetamol genomen en wilde toch iets ondernemen. Besloten om fietsen te huren en naar het Baker Strand te gaan, omdat het nog steeds van dat fantastische weer is. Wie weet hoe lang het nogduurt, voordat het weer strandweer is.

Hadden we beter niet kunnen doen, want Robert werd steeds beroerder, alleen zei hij dat niet. We reden richting Golden Gate Bridge. Hoe dichter we bij de Bridgekwamen hoe mistiger het werd.We zagen de mist uit het water opstijgen, totdat we helemaal geen Bridge meer zagen. Echt een heel mooi gezicht, alleen werd het gelijk ook kouder.

We zijn richting het zuiden gefietst, omdat het strand ook in de mist lag. Toen we het Golden Gate Park bereikten, vertelde Robert pas,dat hij er wel heel erg tegenop zag om terug te fietsen en vermoedde dat hij koorts had. Inmiddels ong. 10 km gefietst. Eerst wat gegeten en gedronken, toen dwars door SF gecrosst om de fietsen terug te brengen. Met de taxi naar het hotel, waar Robert nu op bed ligt. Hopelijk knapt hij snel op, is wel erg sneu om je laatste dagen van je vakantie ziek te zijn.

Vandaag geen foto's, want ik ben niet zo handig en daarbij is het waarschijnlijk toch niet goed genoeg voor Robert. Ieder heeft zo z'n kwaliteiten.

Jullie lezen het morgen wel weer.

Tanja

Ronald

Kom op he poepsie, vitaminepilletje en gaan! Beterschap penis!

Yolanda

Gratis wijn, hoofdpijn? Ik ben niet verbaasd. Sterkte Tanja en beterschap Robert.

Edwin van Hees

Zet 'm op, Robbeknol! Tandje erbij en gaan!

Herman

te veel indrukken ineens... op die leeftijd moet je daar mee uitkijken... (-; Beterschap !

Ita

Beterschap Roberto.
SF is een 'veilige' stad, misschien dat je ook in je eentje op pad kunt. Minder gezellig maar dan koop je nog 1 Levis en nog 1 enne........
Toi toi

Ome Bep van Mokum

Tja, ik zou zeggen neem 'n neutje, dat dood alle
bacterien, sterkte dan maar moppies groet Bep

Caroline en Arjen

Als we zo de verhalen lezen zetten wij deze reis ook op ons verlanglijstje. Jammer broer dat je ziek bent, ik weet wat je voelt, lig namelijk ook op bed met hoge koorts en barstende hoofdpijn. Hoop dat je je inmiddels al weer wat beter voelt en nog kan genieten van jullie laatste dagen vakantie. Sprak net Edwin over komend weekend, het familie uitje en zei mij inderdaad ook dat alcohol de enige remedie is om de ziekte cellen te doden. Wij wensen jullie nog veel plezier en kijken nu al uit naar jullie fotoboek. Liefs Arjen en Caroline

Els elverding

Hoi R en T,
Wat balen dat je ziek ligt. Ik hoop dat je op dit moment wat beter gaat, zonde om SF te moeten missen. Gelukkig Tanja dat je alleen op pad bent gegaan, gave stad he? Wij waren er 3 jaar geleden en super enthousiast.
Nog veel plezier vandaag en hopelijk is robert vandaag weer van de partij. Sterkte en ook goeie reis terug.
Bye
Els E