tanjaenrobert.reismee.nl

Monterey, 17 mile drive

Om uur of half 10 naar de stad (Monterey) gereden en daar fietsen voor de hele dag gehuurd. Ons laten informeren wat de beste en mooiste route was. Prachtig weer inmiddels! Een fantastische rit langs het strand, fraaie golflinks, villa's waarvan je alleen maar kunt dromen, echt wowwwwwhh.

Een heel hoog Ferrari-gehalte onderweg, maar ook, niet verrassend, veel huizen die te koop stonden en waar je een 'round-up' samen met de makelaar kon doen. Daarnaast regelmatig terugkomend: 'garageverkoop', alles moet weg.Ik vond met name de golflinks (Poppy Hill, Pebble Beach, Spanish Inn, Monterey Country etc.) mooi om te zien. Vooral Pebble Beach is groots, the American Dream again.

Lunchen in Carmel-on-sea, alwaar Dirty Harry (Clint Eastwood) eens burgervader was. Allemaal plekken waar men gezien wil worden.

Om een uur of half 5 waren we terug op de basis en hebben toen aan het zwembad gelegen (ik erin), genietend van een lekker zonnetje. 's Avonds Koreaans gegeten, vrijdagavond overigens Vietnamees. Beide erg lekker!

Vanmorgen, zondagochtend, vertrokken naar Santa Cruz; ca 1 uur rijden. Weer een ander landschap: groente, oa artisjokken, hele velden vol. Niet voor niets noemt men deze regio 'de slabak'. Veel te vroeg zijn we in SC, maar niet getreurd, we huren fietsen en vermaken ons wel. Bezoekje aan old town, strand, the Boardwalk (gaan we zeker in met zijn tweeen

Surprised
). Wij komen de dag wel weer door, wees niet bezorgd!

Morgen naar San Francisco, see you later,

gr.T&R

Ronald

Leuk zeg, misschien ga ik morgen wel even door artisjokken...

Ita

Hello guys, how are you?
Beautiful pictures! It's amazing! Really fantastic!

Enne, verhuren ze n beetje goede fietsen mét helm? Hartstikke slim, lekker in de zon en trappen maar.....
Veel plezier in SF

Margaret

Zoho dat is een mooi gebied waar jullie zitten zeg en dan weer lekker fietsen daarin, SUPER.