tanjaenrobert.reismee.nl

Santa Barbara

Een watrumoerige nacht, helicopters en herrie in Venice.We denken dat die moordenaars van Ome Bepvan Mokumvannacht weer bezig waren. Robert liep om half 8 des morgens in 'mother ocean'. Moet ook gebeuren, zegt ie.

Vertrokken naar Santa Barbara. We zaten nog niet in de auto of het schermpje gaf aandat de bandenspanning niet goed was.We waren gisteren in iets scherps gereden, dus er zat een heel klein gaatje in de band. Op naar de pomp om 'm op te pompen. Op dit moment is Robert naar de garage om 't te laten repareren. Doethij speciaal voor mij, zelf zou hij hem elke dag oppompen en dan zo inleveren. Met zo'n hysterica in de auto, kun je maar beter alles in orde hebben. Overigens heeft Robert half Santa Barbara doorkruist om Tyre Pros te vinden. Een ware uitdaging. Ook kwamen wegisterenavond tot de ontdekking, dat we geen nummerplaat aan de voorkant hebben. Hier het autoverhuurbedrijf over gemaild; men zegt dat dit geen probleem is, als jemaar een achterplaat hebt. Wij vinden het op een zachtst gezegd, een beetje vreemd.

We zijn nu in Santa Barbara. Een leuke beetje sjieke badplaats. Ziet er beter uit dan Venice.

Vanmorgen was het heel erg mistig en zelfs fris. Gelukkig ging ook vandaag de zon weer schijnen. Kirsten, ik heb heel erg naar al die spierbundels gezocht, maar niet gevonden. Jammer hoor, ik had me er helemaal op verheugd.

We hebben lekker shushigegeten aan hetwater. Daarna fietsen gehuurd om de stad te verkennen. Mooie winkels, restaurants and the old mission.

Hier ook weerveel landloperachtige types met hun hele hebben en houen op een fiets of in een winkelwagentje. Allemaal gelukszoekers, psychisch zieken en andere gekken.

Morgen naar San Simeon.

Robert & Tanja

Rob

Liefde is: een band laten repareren om de zenuwen van je vrouw onder controle te houden.
Have fun, guys :-)

Herman

echte "roadtrip" avonturen... bij de prijs inbegrepen... geniet ervan... (dat verhuurbedrijf lult ook maar wat, ook in California moet je tegenwoordig een nummerplaat aan de voorkant hebben... de boete is echter maar $ 25...)