tanjaenrobert.reismee.nl

San Diego 1

Na een onrustige nacht stonden we ietwat vermoeid op. Tot mijn grote schrik was het bewolkt en fris. Natuurlijk viel dat tegen, want ik had minstens een stralende dag met warme temperaturen verwacht. Dan maar een lange broek en vest aan. Robert niet, ging gewoon voor de zomerse korte broek.

Na een overdadig ontbijt met eieren,spek en worstjes voor Robert en voor mij 2 wentelteefjes met jam, gingen we San Diego verkennen. Ons hotel ligt niet ver van Old Town, dus zijn we gaan lopen. De calorieen van het ontbijt moesten er weer af.

San Diego heeft een mooie oude stad met leuke winkels en veel restaurants en terrasjes. Zijn ook nog in Horton Plaza geweest. Een gigantische winkelcentrum met een Macy's en allerlei restaurantjes. Volgens de boekjes het meest fantastische winkelcentrum van Californie.

Inmiddels was de zon doorgebroken en werd het gelukkig toch een warme dag. We zijn langs de zee teruggelopen naar het hotel.Onderweg zagen we oa het vliegdekschip Midway.

In het hotel lietRobert zich meteen op bedvallen (hij wilde eigenlijk vanaf het balkon in het zwembad springen, maar dat mocht niet van mij). Ik settelde melekker op het balkon in het zonnetje (korte broek en hemdje) met een luisterboek.

Straks gaan we in Little Italy eten en lekker. Morgen zijn we van plan naarBalbao-parc te gaan; heel veel musea, tuinenen de Zoo.

Tanja

Reacties

Reacties

Ronald

Klinkt gezellig... Vergeten jullie niet genoeg voor mij te kopen?!

Thijs

Have fun!

Stephan

Neem in de Zoo vooral af en toe de kabelbaan om je te verplaatsen, het is nogal groot daar. En aanrader: heel veel eettentjes langs de boulevard, daar lekker eten, wijntje en de zonsondergang!

Arjen en Caroline

Veel plezier en geniet er van. Tan we wisten niet dat jij al met je 55 in de fase van luisterboeken zit!!

Ita

Hé Tan, ik heb het boek van Harlan Coben in (bijna) 1 dag uitgelezen, zo snel gaat zo'n luisterboek vast niet?! Het is een ontzettend spannend boek, heb ervan genoten.
Merken jullie daar nog iets van 9/11?
Veel plezier......

Edwin van Hees

Tanneke, toch handig dat je je tenu uit je verzorgingsverleden nog hebt meegenomen (foto bij Midway). En Robert, je had toch wel even kunnen vragen of je mijn officierskleiding (lichting 86-5) mocht lenen.........
Veel plezier!

Yolanda

Toch fijn dat jullie ons even laten zien hoe een blauwe lucht eruit ziet. was ik bijna vergeten.
Geniet lekker van het eten en het drinken, een kilo of paar maakt niet uit, jullie vallen toch in het niet bij die Amerikanen.
Have fun.

Groetjes Yo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!