tanjaenrobert.reismee.nl

Waren-Güstrow

Vandaag was afzien voor mij. Het weer is veranderd. Niet zo warm meer, het is wel droog, maar er staat een straffe westenwind. Windkracht 4. De route had van ons wat afwisselender mogen zijn. We rijden alleen maar door natuurgebied, maar op een gegeven moment ben je helemaal klaar met die bomen. Vooral Robert vindt die eindeloze dennenbossen behoorlijk deprimerend. Ook vandaag weer veel niet -geasfalteerdewegen gehad.En hehoorlijk heuvelachtig. Ik was er helemaal klaar mee.

De route die wij rijden, is een populaire route. We komen telkens weer mensen tegen die we al eerder hebben gezien. Allemaal met bepakking, net als wij.

We zijn nu in Güstrow, waar we midden in een weekend met zomerfeesten zijn beland. Je begrijpt , we gaan ons vanavond in het feestgedruis storten. Drinken we een drankje op de verjaardag van ons nichtje Suus.

Morgen fietsen we naar Rostock en dat is waarschijnlijk onze laatste dag in Duitsland.

73 km, 5 uur gefietst

Tanja

Reacties

Reacties

Yolanda

Het wordt tijd voor een yogasessie denk ik. Weg bomenstress. Gelukkig hebben ze in scandinavie niet zo veel bomen hahaha en weinig natuurgebieden. Het waait er ook nooit. Dat wordt nog wat. Ik zou maar een paar biertjes nemen als ik jullie was, dan ziet de natuur er opeens heel anders uit. Wurst und bierze. Viel spass

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!