tanjaenrobert.reismee.nl

Wesenberg-Waren (Müritz)

Gisterenavond uitgebreid zitten eten, 3 gangen menu. Hadden we verdiend!

Vanmorgen weer vroeg op de pedalen. Die Wettervoraussage geeft onweer in Nachmittag, dus niet te lang trappen en op tijd een goed onderkomen regelen. Besloten om niet verder te gaan dan Waren, 60 km verderop. Over het weer niets dan goeds; we hebben alle dagen meer dan goed weer gehad, alleen bij verlaten van Berlijn moesten de regenjassen uit de tassen.

Door het vele fietsen door natuurschoon zit Tanja onder de insectenbeten, 'als schoteltjes zo groot zijn ze'. Vandaag weinig bos, zeker in vergelijking met de afgelopen dagen, wel veel water. Fietsten van dorpje naar dorpje: Usiner Mühle, Blankenförde, Babke, Kratzeburg en Pieverstorf, wie kent ze niet?? En wat dacht je van Himmelstorf?

Nu bij VVV internetten. Rustig dagje vandaag, morgen naar Güstrow. Zaterdag in Rostock.

62km, 3uurtjes

Robert

Ita

Durf eigenlijk niet te schrijven dat we met 140 man op de fiets/tandem/moutainbike naar Papendal moesten fietsen en dat ik, ondanks mijn elektrische fiets, bij iemand in de auto ben gestapt! Dus nogmaals petje af. Wie weet dat ik, als ik zo oud ben als 1 van jullie, ook een fietsvakantie ga doen maar das van latere zorg ;-). Schlafen Sie wohl!!